Hoi an! - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Kleinekoeman - WaarBenJij.nu Hoi an! - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Kleinekoeman - WaarBenJij.nu

Hoi an!

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg

11 Juli 2019 | Vietnam, Hội An

Daar ben ik weer eventjes.

Vandaag heerlijk aan het strand gelegen, wat maakt mij dat blij zeg de zon de warmte witte strand en mooie zee!

Restaurant met een uitzicht waar je u tegen zegt hebben we even wat gegeten. Uiteraard weer kokosnoot water besteld haha. Ik kan niet meer zonder

  • 13 Juli 2019 - 06:40

    Caecilia :

    Heerlijk! Heel veel plezier en neem de zon mee zodra jullie naar huis gaan.
    Liefs uit A"dam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hội An

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2019

Hue

14 Juli 2019

Hoi an/cham island

11 Juli 2019

Hoi an!

10 Juli 2019

Hoi an

08 Juli 2019

Tweede dag Tour da lat en nha trang

Actief sinds 06 Juli 2019
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 1014

Voorgaande reizen:

06 Juli 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: