Tweede dag Tour da lat en nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Kleinekoeman - WaarBenJij.nu Tweede dag Tour da lat en nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Kleinekoeman - WaarBenJij.nu

Tweede dag Tour da lat en nha trang

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg

08 Juli 2019 | Vietnam, Nha Trang

Daar ben ik weer!

Vandaag weer lekker vroeg op pad gegaan met de mannen waar we een Tour bij hadden geboekt.

De Tour ging vandaag verder door da lat en vervolgens naar nha trang want wij gaan daar overnachten.

We hebben onwijs mooie tempels bezocht. Daar even rond gelopen en foto’s genomen. Blijft bijzonder zo’n tempel!

Na het tempel bezoek zijn we doorgereden naar een aardbeien kwekerij. Hele vriendelijke mensen die daar keihard werken in de hitte. Respect hoor! Uiteraard hebben we even rond gelopen en meegekeken hoe zij daar werken. Ook hebben we aardbeien gekocht en ze smaken echt heel anders als in Nederland.

Vervolgens onze Tour voortgezet naar een restaurant. En ja hoor Nina belandde in de hangmat en viel in slaap. Ik werd wakker gemaakt door Ryon dat de lunch klaar stond. Kip met rijst en vet lekker dat het was! Ik had natuurlijk zwerfhonden om me heen en kon het niet laten om ze wat kip te geven. Beestjes zijn graat mager echt zielig.

We moesten vrij snel weg want er kwam een pittig buitje aan. Onweer regen noem maar op. Ingepakt en wel op de motor verder door de bergen. We stopten bij een brug. Mega groot ding. Gelukkig was het droog en konden we een rots avontuur tegemoet gaan. Doodeng!! Foto’s volgen nog.

Het meest bijzondere was dat we stopten midden op de weg. De man van de motor vertelden dat ik klein stukje naar beneden moest lopen... en toen zag ik het. Onwijs hoog waren we in de bergen en ik kreeg wel even trillende benen. Mij god wat was dat hoog zeg! Ook geen vangrail niks. Even wat mooie foto’s genomen gauw want het begon weer slecht weer te worden.

In gepakt en wel doorgereden door de bergen kwamen we aan in het armoede gebied in de bergen. Weer kinderen langs de weg te bedelen en zij woonden serieus in bamboe huisjes. Pffff. Ergens verderop hebben we even wat gedronken.

Onze weg vervolgd kwamen we aan in nog een armoed dorpje. Man man man wat hebben wij het goed in Nederland zeg.
Daar hebben we even gelopen en hutjes bekeken. Ook op een mega grote brug gestaan waar je wel even de kriebels van kreeg. Dat ding ging toch heen en weer en onder je was water haha.

Na het bezoek zijn we de bergen uit gereden en kwamen we in Nha trang aan. Daar hebben we nog wat rijstvelden bezocht en omdat het zo groen was leek het net of je even in Nederland was.

In nha trang aangekomen hebben we een taxi gepakt en een hotel geboekt. Het hotel valt ons erg tegen helaas maar voor 1 nachtje moet het maar even hè.

Ohja het bier hier is serieus 40 cent! En we hebben voor 5 euro met ze tweeen gegeten en gedronken!

Morgen gaan we even relaxed aan doen. We hebben als het goed is dan een veel beter hotel. We gaan het zien!

Alvast slaap lekker en me volgende verslag komt 1 deze dagen.

Liefs mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2019

Hue

14 Juli 2019

Hoi an/cham island

11 Juli 2019

Hoi an!

10 Juli 2019

Hoi an

08 Juli 2019

Tweede dag Tour da lat en nha trang

Actief sinds 06 Juli 2019
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 1016

Voorgaande reizen:

06 Juli 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: